SUKIENKI NA STUDNIÓWKĘ 2017

Wiadomo nie od dziś, że każda dziewczyna w tak ważnym dla niej dniu, jakim bez wątpienia jest studniówka, chce wyglądać jak najlepiej. Trendy z roku na rok się zmieniają, ale jedno się nie zmienia. Każda z nas wygląda w ten wieczór olśniewająco. A co jest do tego potrzebne? Oczywiście, że najważniejsza w całej stylizacji jest suknia. Możemy kupić ją bezpośrednio lub zamówić u krawcowej, która może wzorować się na modelu naszej wymarzonej kreacji. Myślę, że opcja druga jest nieco ciekawsza, ponieważ możemy zaprojektować do danego stroju, to na co mamy ochotę. Oto kilka propozycji kreacji na studniówkę:















18 komentarzy:

  1. Studniówki już mnie nie dotyczą, ale sporo fajnych kiecek tu pokazałaś! ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się Ciebie zainteresować :)

      Usuń
  2. niektóre bardzo, bardzo ładne<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, niektóre wpadły mi w oko :D
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne sukienki! aż szkoda, że studniówkę mam już dawno za sobą :(
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda. Niejedna z nas z chęcią przeżyłaby to jeszcze raz :)

      Usuń
  5. Każda ma coś w sobie, ale pierwsza... <3 O rety, jaka śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają wszystkie, teraz jest szał na długie sukienki,świetnie się sprawdzają właściwie u każdej kobiety! Gdybym sama szła na studniówkę,na pewno postawiłabym na MAXI DRESS !
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych!
    www.emigrantkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak powiedziałaś: maxi są teraz modzie, a co najważniejsze - każda kobieta wygląda w niej olśniewająco :)

      Usuń
  7. Piękne są najbardziej podoba mi się 1 i 10 :D
    http://little-hooope.blogspot.com/2016/12/christmas-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Są to również jedne z moich ulubionych. Cieszę się, że trafiłam w twój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre sa mega ale ja bez stanika to jednak bym nie mogla:)


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, ale staram się robić wszystko, żeby w końcu się odważyć :)

      Usuń

Copyright © 2014 KADI-MODA , Blogger